Портфоліо вчителя англійської мови Ткаченко Любов Миколаївни
Мій повсякденний девіз:
Тільки співпраця учителя з
учнем здолає бар’єри
і дасть результат.
Моє творче кредо:
Навчати з любов’ю,
з душею, з терпінням.
Докласти зусилля,
додати уміння,
бажання й старання.
І все – залюбки!
Моя власна формула успіху:
Любов до предмета +
Любов до професії +
Любов до дітей +
на невтомну працю
та постійне
самовдосконалення
На своїх уроках розвиваю 8 інтелектуальних здібностей учнів:
*Розкутість, невимушеність;
*Гнучкість, мислення, здатність змінити свою думку;
*Оригінальність;
*Точність у відпрацьовуванні кожної деталі;
*Цікавість;
*Швидке орієнтування у складній ситуації;
*Уява і фантазія;
*Почуття комфорту поміж складного і незвичного.
Загальні відомості
Прізвище,
ім’я,
по батькові
|
Ткаченко
Любов
Миколаївна
|
Дата народження
|
2 грудня 1975 р.
|
Освіта,
що закінчила,
спеціальність за
дипломом.
|
Вища.
Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка,
1998 р.
Спеціальність – українська мова та література
2003 р.
спеціальність – англійська мова
|
Загальний трудовий стаж
Педагогічний стаж на 1.09.15р.
Педагогічний стаж роботи в
даному закладі
|
15 років
15 років
15 років
|

Назва курсів
|
Де проходила; час проходження
|
Підвищення кваліфікації
вчителів англійської мови
----/----
Підвищення кваліфікації заступник директора з навчально-виховної роботи, англійської мови,української мови та літератури
|
СОІППО– 2004 р.
СОІППО – 2009 р.
СОІППО – 2014 р.
|




Відомості про атестацію
Рік проходження
|
Кваліфікаційна категорія
|
2004 – 2005 н.р.
|
Встановлення кваліфікаційної категорії – “Спеціаліст І категорії”
|
2009 – 2010 н.р.
2014 – 2015 н.р.
|
Встановлення кваліфікаційної категорії “Спеціаліст І категорії”
Підтвердження
кваліфікаційної категорії “Спеціаліст І категорії”
|
Інформація про подяки та нагороди
1.2005 р. - Грамота відділу освіти за високу результативність навчально-виховної роботи з учнями та наслідками атестації
2.2013 р. – Грамота відділу освіти за вагомий внесок у справу навчання й виховання підростаючого покоління та з нагоди Дня працівників освіти


Науково – методична діяльність
Технології
Відкриті уроки
Технології
В своїй роботі використовую такі технології:
- Інтерактивне мислення;
- Критичне мислення;
- Компетентісно-орієнтоване навчання;
- Нестандартні уроки.
Відкриті уроки
*Районний семінар вчителів англійської мови в 6 класі за темою:
“Мій робочий день”
(квітень – 2005р.)
*Районний семінар директорів школи
Відкритий урок з англійської мови
в 9 класі за темою: “Театри. Відвідування театру”
(березень – 2007р.)
*Урок – презентація в 7 класі
на тему : “ Україна. Київ – столиця України”
(квітень – 2014р.)
*Районний семінар заступників директорів школи з виховної роботи
Відкрита виховна година:
“ Як козаки дівчат рятували.”
(квітень – 2014р.)
Тема самоосвіти
“Формування комунікативної компетенції учнів, а саме діалогічного мовлення, шляхом впровадження інноваційних технологій як засіб виховання інтелектуально розвиненої особистості”
Головним напрямком досвіду роботи вчителя у міжатестаційний період було створення навчального матеріалу за різними темами програми.
Учитель має принести в дар учню: уроки життя, радості, співпраці, розуміння, думок, пізнання, краси, мовчання, мудрості, любові…
Ш.О. Амонашвілі
Позакласна робота з предмету
Рік
|
Назва заходу
|
Клас
|
2010 р.
|
Свято казки для молодших школярів
|
5 -6 класи
|
|
|
|
2012 р.
|
Брейн-ринг “Англомовні країни”
|
6 – 7 класи
|
|
|
|
2013 –
2014 р.р.
|
Всеукраїнський конкурс з англійської мови “Грінвіч”
|
5 – 11 класи
|
Участь у роботі районного методоб’єднання
2005 р.
|
Районний семінар
|
Відкритий урок для вчителів англійської мови в 6 класі з теми: “Мій робочий день”
|
2013 р.
|
Секційне засідання
|
Доповідь на тему: “ Роль гри на уроках англійської мови
|
2014 р.
|
Секційне засідання
|
Доповідь на тему:” Планування навчального процесу з іноземної мови. Урок іноземної мови ”
|
2014 р.
|
Районний семінар
|
Урок з презентацією в 7 класі на тему: “ Україна. Київ – столиця України”
|
Виступи на педрадах та шкільному методоб’єднанні
“ Ігри на уроках англійської мови” (2012 р.)
“Нетрадиційні методи і форми роботи на уроках іноземної мови з використанням інтерактивних технологій особистісно-орієнтованого навчання” (2013 р.)
“Виховання творчої активності на уроках англійської мови. Обмін досвідом. Відкриті уроки.” (2014 р.)
Робота з обдарованими дітьми
Мірошниченко Наталія – учасниця районних олімпіад ( 2011 р)
Волошенко Юрій –учасник районних олімпіад ( 2012 р)
Сопельник Вікторія – учасниця районних олімпіад (2013 р)
Журнал “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” Форум педагогічних ідей